Kontakt os i dag på 7020 8877

Om salgsfabrikken

Sådan startede salgsfabrikken

I september 2014 startede det hele

Salgsfabrikken blev startet tilbage i 2014 af SALGSCHEF|DK, der stadig driver salgsfabrikken.
Dengang var det et ønske fra en af kunderne, Lars, at blive del af en salgsafdeling fremfor at sidde alene med salget.

I fællesskab fik vi skabt salgsfabrikken, der blev til undervejs som behovet voksede hos Lars.

I dag har salgsfabrikken kørt mange succesfulde forløb med mange tilfredse deltagere. 

Tanken med salgsfabrikken var at skabe en salgsafdeling for mindre virksomheder. Med fokus på at lære nyt, samtidig med at der kom fokus på aktivt salgsarbejde i de mindre virksomheder. 

Træn dit salg i praksis

Du er ikke alene

På salgsfabrikken sidder du nemlig ikke alene med dit salg, men sammen med ligesindede. Samtidig får du professionel sparring og inspiration til at komme videre med dit salg lige der, hvor din næste udfordring ligger.

I et 12-ugers forløb på salgsfabrikken får du trænet salg i praksis ved hjælp af effektive salgsværktøjer – og vigtigst af alt får du en fast plads på salgsfabrikken en ugentlig dag i 12 uger. På den måde bliver du en del teamet, og det giver dig helt naturligt lyst til at sælge.

Selvfølgelig med udgangspunkt i din egen hverdag og din virksomhed.

jh

Jacob Handberg

Stifter af Salgsfabrikken
lh_ref

Jeg var træt af dårlige møder fra telemarketingbureauer. 

 
Da jeg første gang meldte mig til salgsfabrikken, var tanken at jeg ville lære at booke mine egne salgsmøder. Jeg havde aldrig prøvet at booke salgsmøder før, men med en god introduktion startede jeg meget nervøst ud med mine første opkald.
 
Igennem forløbet, fik jeg hjælp til at rette mit salgsmateriale til og jeg blev guidet igennem mine opkald. Ret hurtigt følte jeg mig tryg og sikker når jeg talte med potentielle kunder.
Det er et professionelt salgsforløb med teori blandet med praksis og spørgerunder samt al den hjælp man har brug for. 
 
I dag booker jeg selv mine salgsmøder og jeg kan varmt anbefale at tage et forløb på salgsfabrikken, specielt hvis du ligesom jeg har haft telefonskræk.
 
I dag booker jeg mellem 8-10 salgsmøder om måneden, ved at holde fast i en fast ugentlig salgsdag hvor jeg ikke arbejder med andet den pågældende dag og ud af disse bliver cirka halvdelen kunder i min forretning. 
 
En anden fordel ved at booke sine egne salgsmøder er, at jeg er med i hele salgsprocessen fra start til slut og derigennem får jeg hurtigt et godt forhold til kunden. Derudover oplever jeg at kunden synes, det er professionelt at jeg selv booker og afholder møderne. 

Lars Hansen

Rengøringsgruppen Danmark